加入体验视屏美女

1/14/2009

BEC课程结束了

2009年1月8日21:20分


我嘅BEC课程结束了


最后一节课,系APO陪我度过嘅


临落课前,Acer仲叮嘱我以后要落力D,尽可能记多D单词


哈.鬼叫我系班上最懒嘅


唔预习又唔复习


Acer系后来调过来嘅老师,之前嘅Chris因公事要返美国了


好感激,老师们都对我呢个懒学生好关心


Chris即使返咗美国都会打电话来督促我好好学习


经常send短片同录音我加强语感


而Acer兄简直系一个传奇


经常请我地呢班学生去食饭饮茶


rose经常话:做埋都唔够佢搭车同请学生食饭


梗系唔系啦rose,米咁可爱了


呢个死都唔肯逼BUS嘅老师当然唔止赚咁少啦


好在,佢系上我地倒数第二节课已经买咗车


佢日中终于可以省返唔少打的钱


不过呢个只系85年嘅小子真系好另我佩服


虽然佢好嚣张(私底下)


令我不禁唸起某个人


但系不同之处系,佢玩得.仲做得


讲过嘅嘢都做到,而且好高效


真系唔明佢点解一日可以塞咁多嘢入脑


犹如一本现代版百科全书


本人颇为欣赏呢个中意食中华同益力多嘅物体


很多时我都唔多先去返学


但系每次去咗我都会感觉受益匪浅


指嘅唔系课本上嘅


系见到眼前呢个紧紧大我两年几嘅物体


会激起我无限斗志


感觉自己很惭愧


唯一庆幸嘅系呢个无懈可击嘅老师投篮竟然比我屎,哈哈


呢样系我唯一引以自豪嘅.呵呵


 


临走前,APO同我讲:想你学会坚持


嗯.我系欠缺咗坚持


唔会俾Acer睇死我呢世都学唔到佢


 


一个短短的课程,其实让我获得了很多


仲无拉拉多个妈


多咗个契妈,哈哈


09年,加油


系度祝契妈身体健康,幸福快乐


祝apo仔凡事睇开D,开心每一日,毕业前过埋个专8(专业英语8级)


祝Acer兄嘅事业王国雏形快现,快D买佢嘅dream car快D结婚


(哈,呢样系佢最唔想嘅,但都系我最想嘅,呢种嚣张嘅男人就系要个女人治佢,呵呵,够阴毒)


 


又一篇低能日志诞生了


以后少D写呢种白痴日志


多D写知识性,有结构性嘅文章


 


更多精彩内容 xd4p.cn

没有评论:

发表评论